arnika

arnika

sobota, 23 marca 2013

W poszukiwaniu wiosny... | Looking for spring...





6 komentarzy:

  1. No tak w doniczce już jest, a na zewnątrz piękna zima przynajmniej w moich górkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. ♥
    Obserwuję, dowiedziałam się o twoim blogu dzięki "Świat kobiet" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima znów za oknem, na szczęście w sercu wiosna :-) cieszę się, dziękuję i zapraszam do siebie znowu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Arniko, trafiłam tu przez przypadek, ale poświęciłam dłuższą chwilę na przeglądniecie Twoich postów. Robisz piękne zdjęcia. Oglądając je poczułam się naprawdę zrelaksowana, nie wspominając o tym, że od razu zamarzyłam, by na żywo zobaczyć to, co Tobie udało się unieruchomić w obiektywie.

    Zauważyłam też, że masz bardzo dobrą jakość zdjęć. Widać też Twoją pasję do fotografowania. Mogłabyś zdradzić, jakim aparatem/obiektywami "operujesz"? Polecasz coś konkretnego? Pytam, bo coraz częściej myślę o kupnie porządnego aparatu.

    Pozdrawiam serdecznie z wietrznej, irlandzkiej wyspy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Taito,
    bardzo dziękuję za miłe słowa.
    Fotografia jest moją pasją, choć przyznaje, ze chciałabym mieć dla niej jeszcze więcej czasu :-)

    Od samego początku pracowałam z aparatem Canon EOS 50 d.
    Początkowo używałam obiektywu standardowego Canon EF 28-105 mm f/3.5-4.5 II USM. To bardzo przyzwoity, kompaktowy obiektyw ogólnego zastosowania.
    Później uzupełniłam kolekcję o ulubione szkiełka:
    Canon EF-S 10-22 mm f/3.5-4.5 USM to ekstremalnie szeroki kąt, celny i szybki auto fokus, lekki, z dobrą ostrością - mój ulubieniec do widoczków :-)
    oraz równie ulubiony Canon EF 85 mm f/1.8 USM - można go używać zarówno do portretów, w plenerze, do reportażu. Dzięki f/1.8! jest rewelacyjny do robienia zdjęć w pomieszczeniach np. na imprezach - przy odpowiednim ISO wychodzą świetne zdjęcia bez lampy.

    Jeśli będziesz miała jeszcze jakieś pytania pisz na mojego maila s.aneczka@poczta.fm, postaram się pomóc. Warto kupić dobry sprzęt, a potem do niego dorastać umiejętnościami. Ja tak zrobiłam i dało mi to ogrom satysfakcji.

    Pozdrawiam z deszczowej Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź, czekałam na nią.

    Ja mam dwa cyfrowe aparaty Canona. Wcześniej planowałam kupić Canona EOS 600D, ale teraz coraz bardziej skłaniam się w stronę Nikona.

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń